14 februari 2012

Slapplinnea

Gymbesöket på förmiddagen gick bra.
Körde på medeltunga vikter hela passet och fokuserade på teknik samt kontakt i övningarna.

Efteråt var det till och med svårt att styra ratten när jag körde hemåt, tokslut alltså, som de ska vara. :)

Resten av dagen har gått åt till matlagning, promenad, häng med nathalie och hennes Adrian.

Nu har jag däckat i soffan med filten och stora tekoppen. Här ska jag ligga resten av kvällen förutom när det blir spring ner&upp till tvätt.

Behöver bara slappa idag och för en gångs skull är jag duktig och LYSSNAR på kroppen.
Annars får jag lätt att tacka ja till alldeles för mycket bara för att jag vill så otroligt mycket och då blir jag tillslut för trött och då rasar allt.
Tur man ser tecknen i tid :)

ta hand om er alla därute, för ni är alla viktigast för er själva, för att orka uppleva och leva :)

1 kommentar:

  1. SV: Ja, jag gick också in i väggen sista året på gymnasiet, sista halvåret. Och gör jag inte något åt saken nu, så vet jag vart jag hamnar om några månader! Och dit ner vill jag INTE igen!

    KRAM!

    SvaraRadera