8 februari 2012

Stressig dag

...minst sagt!
Hann springa mina 30 min på löpbandet och precis när jag klivit av bandet ringde jobbet, så då blev de stress. Snabb dusch, andra halvan av frukosten och packa väskan sen iväg!

Jobbade bara till fyra iallafall så då blev det gym efter jobbet, skönt att hinna köra och bli färdig innan ruschen av kvällsgymare kom.

Körde biceps, Triceps och mage.
3 övningar av varje muskelgrupp med 4-6 set på varje. Ett helt okej pass men blev lite störd av att jag har så sjukt ont i nacken (går och drar upp axlarna när jag fryser) och träningsvärk i axlarna.

Nu blir de tvätt hela kvällen sen nedvarvning bland kuddarna i soffan, ska bara ta de lugnt både ikväll och imorgon (vilodag) så kanske de inte bryter ut någon förkylning.

Så himla bra tajmat!
Nyss ringde andra jobbet så imorgon blir det 12-timmarspass vilket klaffar perfekt med vilodag ju :)

Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar