22 maj 2012

Aj aj

Okej. Om jag hade träningsvärk i benen igår så kan man undra vad jag ska kalla den smärta jag känner idag?!
Träningsvärken FROM HELL i både framsida- och baksida lår samt hamstrings och vader.

Jag vet att jag kanske gick ut lite väl hårt när jag körde ben i måndags men det är svårt att hålla igen när man är motiverad och så gärna vill få utlopp för all energi man lagrat in.

Jag kanske körde lite väl hårt tanke på att jag innan hade haft ett uppehåll på 3 veckor från gymmet.
Som tur är så kommer värken att gå över inom en snar framtid.

En dag på jobbet hindrar resulterar i en vilodag från gymmet.
Tråkigt med tanke på att jag fått tillbaka min gymlust äntligen men ack så välbehövlig med denna värk. Imorgon ska jag köra på igen!

Pressar ni några vikter idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar