15 maj 2012

Proteinpannkakor matlådestyle

Har precis snott ihop en sats av Smaljeansens proteinpannkakor som ska få följa med till jobbet och agera middag. Har tidigare försökt mig på att göra dessa godingar men utan resultat, det är konsistensen som har strulat tidigare för mig,  dom har tidigare blivit degiga och smetiga.
Idag lyckades jag iallafall få till dem sådär frasigt pannkakslika :)
Jag spetsade min sats med en kork vaniljarom också, för lite extra lyx.
Det är riktigt gott med smaksatta pannkakor tycker jag, man kan ha i lite vad man känner för och den annorlunda smaken ger lite extra guldkant på måltiden tycker jag.

Så senare ska jag avnjuta en sats proteinpannkakor tillsammans med egenplockade blåbär och jordgubbar (upptinade) på jobbet. Längtar redan till matrasten senare! ;-) 


"Mmmhm, jag är lika god som jag ser ut att vara!" 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar