24 juni 2012

Heja mig!

Dagens träningspass avklarat :-)
Ett riktigt härligt styrkepass där jag märkte hur mycket jag underskattar min egen förmåga, fick höja vikterna i allt :-D

Värmde upp med träpinnen där ja gjorde lite rörlighetsövningar för att få upp rörligheten i överkroppen, främst axlarna. Sen körde jag ett uppvärmningsset i benböjen innan jag satte igång med den riktiga träningen.

Körde 3x10 på alla övningar.

Knäböj med stång 50 kg
Benpress 80 kg
Sittande lårcurl 35 kg
Tricepspushdowns med rep 20 kg
Tricepspress bakom huvudet 10 kgs (hantel)
Dips mot bänk med raka ben
Bänkpress i Smith 22 kg.

Avslutade med en skön töj.
synd bara att jag inte har någon vän som lärt sig terapeutisk töj för man kommer så mycket djupare då när någon annan töjer än när man stretchar på egen hand. Får lära några vänner så kanske vi kan byt-töjas ;-)

Så NÖJD efter dagens pass :-)
Vikterna ska progressivt höjas (förhoppningsvis) varje träningspass.

Nu har jag ätit lunch och väntar på två fina brudar som ska komma hit och fika med mig :-) life is GOOD!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar