2 juli 2012

Fullt upp

Har haft fullt upp hela dagen fram tills nu, direkt efter frukosten imorse drog jag och min dejt iväg och rev av ett gympass.

Jag körde på riktigt bra tycker jag, efteråt var jag helt tom i överkroppen och huvudet kändes tomt
Det blev bättre när jag fick i mig lunch, men det är så där det kan bli när jag kör riktigt hårt och då är det ingen ide att prata med mig innan jag fått i mig mat och vatten ;-) hehe.

Jag körde;
Hantelcurls 9 kg 4x10
Stångcurls 11,5 kg 4x10
Rotation utåt axel (tränar rotatorcuffen) 4x8 på varje arm.
Militärpress 16 kg 4x6
Frontlyft 5 kg 3x10
Assisted chins 30 kg 3x6
Sittande 90 gradig rodd 20 kg 3x6
Skivstångsrodd 90 gradig 11,5 kg 2x8

Avslutade med lång stretch.

Eftermiddagen har gått åt till storstädning och tvätt.
Damtorkade och skrubbade rent alla ytor, torkade golv, dammsög.
Så nu skiner mitt hem :-)

Avslutar måndagen med en promenad och lite tedrickande tillsammans med en fin kompis.

Ciao!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar