10 juli 2012

Post-run

Sov skitkasst inatt men ville ändå genomföra dagens träningsplan, ett pass löpning.

Blev peppad av min älskling då han påminde mig om hur mycket jag verkligen älskar känslan av att springa och känslan efteråt. Han känner mig och vet att jag behöver det.

Att det regnade ute gjorde ju inte saken bättre då jag hatar regn något ofantligt (!!) men jag var envis och hans pepp gjorde att jag motvilligt stack iväg.

7 km senare, dyngsur men med ett leende på läpparna landade jag hemma innanför dörren. Riktigt skön runda :-) jag trodde jag skulle störa mig mer på regnet men det var faktiskt mer svalkande än jobbigt. :-)

Nu ska jag ta en dusch sen ska vi iväg och luncha salladsbuffé.
Jag är kär, jag vill ha honom och jag är hans - min Mikael <3

Ikväll får jag förhoppningsvis träffa min bästa vän Mikaela, hon har varit iväg och rockat på Get away så det ska bli roligt att ta igen lite snack :-) saknar henne.


1 kommentar:

  1. Men Gud så härligt :) Både vad gäller löpningen och kärleken. Underbart! Njut!

    SvaraRadera