9 augusti 2012

Köttpass

Igår avslutade jag och grabben kvällen med en rejäl godispåse framför filmen "Himlen är oskyldigt blå" som förövrigt var en bra film, se den!

Så idag när vi vaknade var båda taggade för ett riktigt köttpass på gymmet & så blev det.

Såhär såg dagens träningsupplägg ut;

Frontböj 3x15, sumosquat 3x15 (ass to the Grass!)

90 gradig Skivstångsrodd 3x10
sittande 45 gradig rodd 3x10
Breda latsdrag 3x12
Assisted chins 4x6

Russian twists 60 st
Burpees 60 st
Beninrullningar på boll 60 st
Bålövningar på Foamroller 100 st

Utvärdering av passet;
Ett bra pass, jag kände mig stark genom hela passet och fick även pusha/coacha grabben en del så det var roligt :-)
Att jag hade på mig mina nya underbara träningsthights från Adidaa by Stella McCartney gjorde ju inte saken sämre precis ;-) satt som en smäck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar