19 augusti 2012

Midnattsloppet 2012

Igår gick midnattsloppet av stapeln och jag önskar jag kunde varit där på plats och hejat fram min älskade pappa.

Pappa sprang i mål på 1:09 och det tycker jag är en GRYM prestation med tanke på att han tränat väldigt lite löpning i år och när han väl tränat så har han legat väldigt mycket i samma kondition-zon och nött, ej att rekommendera.

Hoppas att alla som deltog hade en härlig kväll och att de fick en härlig löparupplevelse.

Det bästa med att springa ett lopp om du frågar mig (fast jag hittills bara betat av vårruset) är känslan av samhörighet. Det känns som att alla löpare runt om en peppar en, man springer liksom tillsammans som ett team och det älskar jag :-)

Snart dags för tjejmilen för den här bruden också(!!)
Nervös som fan eftersom jag dras med den här eländiga förkylningen.
Hoppas bara den hinner försvinna innan det är dags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar