11 augusti 2012

Semester och intervaller

Igår jobbade jag, hade vilodag och dämpade PMS-chokladsuget med Supergod mjölkchoklad som bästa kollegan bjussade på. Hon sa "-Du behöver den mer än jag!" och hon vet inte hur rätt hon hade! ;-)
Jag hade även mensvärken from hell så jag dog PMSdöden flera gånger om under dygnet, tacka vet jag Alvedon och värmekuddar :-)

Idag är det bättre med PMS;en och jag har gått på semester (!!!)
Känns aningen overkligt men sååå himla RÄTT!
Har varit ledig endast tre helger under hela sommaren så..

Firade in semestern med att springa 10 km intervaller. Så grymt skön känsla när man känner att man under varje intervaller "tömmer" benen ännu lite mer och hela tiden snuddar vid mjölksyratröskeln.
Svetten sprutade, endorfinerna med :-)

Nu; LUNCH med mannen i mitt liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar