13 september 2012

Fina fredag

Godmorgon underbara fredag!

Trots att det öser ner utanför fönstret och vankas storm modell large, så är jag lycklig.
Lycklig för alla möjligheter jag har,
jag kan göra allt jag vill med mitt liv och jag älskar det, ovissheten om
vad framtiden bjuder på. Underbart!

Jag är fortfarande som en liten tant
(en tant som inte ens fyllt 20 år än).

Idag vaknade jag före väckarklockan, inget fel med det men ibland blir jag less på mig själv, när man väl bestämt sig för att sova ut och sova riktigt läääänge så vaknar man innan tuppen full av energi och glädje. Jag antar att jag vaknar av mig själv för att kroppen är färdigladdad då så då har jag ju fått sova ut ändå på ett sätt :-)

Sitter och dricker morgonkaffe just nu och laddar inför mitt första gruppträningspass sen i våras.
Jag tränar mest löpning/gym nu för tiden men vill ibland variera med gruppträning och den ända som duger för denna tös är corepassen min favoritinstruktör har, jag kallar henne
"militären". Hon kör verkligen skiten ur mig. Längtar redan till blodsmaken ;-)

Ha en fin fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar