2 september 2012

Gårdagens mys + nyttig tacopaj

Jag fick något ryck igår efter jag storhandlat och ville göra ett gäng matlådor,
så jag surfade omkring efter roliga recept och hittade det här receptet hos Bodycomf.
Pajälskare som jag är så var jag väldigt förväntansfull över hur resultatet skulle bli och det blev riktigt gott. Åt en portion med nektarin och gurka till (precis som i receptet) sen frös jag in resten i matlådor.

Hittade även pepparbiff till bra pris så då svängde jag ihop ett gäng matlådor bestående av pepparbiff, stekt paprika,zucchini och morötter tillsammans med råris.
Kommer bli grymt att få avnjuta sådan lyxmat när man är på jobbet, en sån där matlåda man riktigt längtar efter ;-)

Idag har jag hunnit med att ge grabben frukost på sängen i form av Blåbär/bananpannkaka och till mig själv gjorde jag denna, båda enligt Sara tillings recept.
Hon är för mig, en grym inspirationskälla både med sitt utförande av Crossfit (som jag önskar jag kunde få testa, på riktigt!) samt med sin härliga kosthållning Paleo. Jag funderar fortfarande starkt på att övergå till att äta enligt Paleo, men inte än :)


Nu ska jag dricka upp kaffet sen blir det en vända till gymmet med kärleken, härlig start på veckan!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar