2 september 2012

Morgonpromenad + fixat kommentarer

Hallåå alla söndagsfirare!

Här är det aktiv vilodag som gäller så jag gick direkt från sängen ut på morgonpromenad med underbara housebeats som pepp i lurarna.

6 km senare var jag färdigpromenerad och då blev det veckohandlig på ICA. Jag tycker om det för det blir billigast och jag får lite mer struktur på tillvaron genom att handla, göra matlådor,
se över att veckans frukostar finns hemma osv. Härligt och budgetanpassat är vad det är!

Har sjukaste träningsvärken i benen/rumpan samt rygg/axlar idag.
Gårdagens köttiga pass gav utdelning med andra ord ;-)

Föressten! Jag har äntligen lyckats fixa problemet med att kommentera på bloggen så numera ska det inte vara några problem för er att framföra era åsikter, bra va?!
Men om det krånglar, maila mig på linneamså_@hotmail.com så ska jag se över det ännu lite mer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar