5 september 2012

Todays workout

Idag efter jobbet stack jag hem, packade gymväskan och klunkade i mig SAA innan jag stack till gymmet.

Dagens pass upplägg såg ut såhär:

Uppvärmning:
50 frontböj och 50 sumosquats (ASS to the grass) + rörlighet för axlar med pinne.

Själva passet bestod av;
Lutande bröstpress med hantlar, frenschpress med skivstång,
Cableflyes uppifrån-ner, Triceps over-head med rep, 90 gradig rodd, tricepspushdown med en hand.

Avslutade med ett tungt dropset (uppdelat på 5 olika vikter) tricepspushdowns med rep och 100 repetitioner av Bålövningar på foamroller.

Efteråt var jag heeeelt slut, så nog gjorde jag något rätt allt ;-)
Kom hem och improviserade ihop lunch i form av sojakorvs-omelett. Enkelt, snabbt, näringsrikt och gött!

Testade min nya SAA (silk amino acids) från Blox. Smaken var inte den bästa men jag kände mig piggare och starkare under hela passet, kan ju dock vara placeboeffekt (?). Nåväl, jag kommer fortsätta att använda produkten och så får vi väll se hur muskelutvecklingen påverkas under tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar