13 oktober 2012

Linnea testar Paleo Nordic Reebot

Jag äter numera Paleo (som du som följer mig redan vet) och det innebär att jag äter stenålderskost, så rent som möjligt och utesluter mjölkprodukter samt spannmål. Paleo passar mig som handen i handsken för jag är både mjölkintolerant och glutenintolerant. 

Jag har läst mycket om Paleo sen jag började äta enligt den kosthållningen och ramlade över Det HÄR inlägget hos Sara tilling, så jag KÖR! Jag väljer att testa Paleo Nordic Reebot.
Paleo Nordic Reebot underlättar väldigt mycket genom att "servera" recept, träningsplan osv för fyra veckor till priset av 99 kr, som hittat!
Exakt vad som ingår i Paleo Nordic Reebot kan du läsa HÄR!

Är väääääldigt förväntansfull inför att testa det här!


1 kommentar:

  1. Jag har kollat lite på det där men jag är allergisk mot allt som innehåller nån sorts förbud, då vill jag bara äta allt man inte får. Ska bli spännande att läsa vad du tycker. Jag försöker låta bli både spannmål (inte så svårt) och mejeriprodukter (svårare) eftersom jag märker att jag mår bättre då. Däremot äter jag jordnötssmör och bönor som tydligen inte är paleo. Och så undrar jag jättemycket om det är stenåldern i Sverige eller nån annanstans man syftar på, för vad jag vet har det aldrig växt några kokospalmer i Sverige.

    SvaraRadera