14 oktober 2012

Träning och Mammamiddag

Måste ha drabbats av någon typ av matförgiftning igår, kräktes flera gånger under kvällen och kunde inte jobba idag därför.
Men idag vaknade jag och mådde helt bra i kroppen, så därför antar jag att det inte var magsjuka utan bara någon liten förgiftning.

Åkte och lämnade tillbaka mammas bil till henne. Passade samtidigt på att riva av ett jävla killerpass jag på gymet i byn.

Hade aldrig varit där förut så jag hade inga förväntningar på utrustningen, men blev glatt överasskad. De hade säkert 20 kettlebells i olika vikter och en boxningssäck, utöver de fria vikterna och maskinerna. De är två saker jag saknar på mitt vanliga gym (vi har bara tre kettlebells totalt).

Jag tränade ben och upplägget såg ut såhär: Knäböj i Smith 5 tunga (!) set, Wall ball 50 st, Marklyft 4x10, walking lunges med hantlar 3x20, Sittande lårcurl 4x12 och KB svingar 30 st.

Efteråt bjöd mamma på mat, mums tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar