27 oktober 2012

Njut så länge de varar

Träningen för dagen bestod av biceps/axlar, sista tunga passet för de två muskelgrupperna eftersom jag byter till fler reps/mindre set på måndag när jag går in i en lätt period.

Upplägget: 5 set axelpressar,
5 set hantelcurls, 5 set stång till bröst, 5 set dubbelbiceps i cable,
5 set facepulls, 5 set Hammercurls.

Gick hem med glädjen i halsgropen efteråt. För just nu mår jag bara så himla bra i mig själv och kroppen samarbetar till 100%.
Passar på att njuta så länge det varar :-)

Träffade finaste saknade jäntorna Emelie och Mikaela på eftermiddagen. Gud vad det gav mig energi, tack för det tjejer!


Lördagkväll, hämtades av storasyster för att åka och äta middag hos mamma. Det serverades tacos, med massor av roliga grönsaker till. Lämpligt för alla och det är Paleo-vänligt :-)
Min älskade moster joinade även oss ikväll, så himla trevligt när man knappt ses annars.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar