6 oktober 2012

Trendmässan 2012

Så, vad har jag gjort idag?
Klivit upp alldeles för tidigt, åkt bil långt, kommit fram till Ljusdals trendmässa och sen blivit sminkad/fixad i håret.
Provat ut kläder och sen bara väntat..

Har gått hårmodell, två visningar och totalt 2 minuter på scenen.

Innan var jag sjukt nervös men efter att jag hade gått för första gången och sett alla åskådare som klappade så ville jag ha mer, adrenalinjunkie som jag är ;-)

Så man kan säga att den här dagen var min dag. En dag då jag utmanade
mig själv och gjorde något jag var rädd för men ändå utvecklades av.

2 kommentarer:

  1. Vad roligt :) Vilken egoboost att få vara med på en sådan sak! Och snygg var du också. kram!

    SvaraRadera
  2. Ja, det var verkligen roligt och utvecklande :)
    Tack, kramar!

    SvaraRadera