4 december 2012

Lovely wednesday

Hi there dear readers!;-)

Gruvade mig hela morgonen inför att behöva plumsa till jobbet men blev räddad av min älsklig som erbjöd skjuts. Han är guldvärd i alla lägen, men dagens ros går iallafall till honom för hans hjälteinsats den här morgonen;-).

Det här med att inte frysa på vintern är något som för mig känns väldigt viktigt, för jag är en riktig fryslort. Har du inte koll på hur du bör klä dig för att slippa frysa hela vintern?
Det är lugnt för Johanna har koll åt dig, hon skrev om det i det HÄR inlägget som jag tycker du bör läsa. Tänkvärt för fryslortar helt enkelt .



Nu väntar ett långt jobbpass, love my job.
Idag ska jag skissa på morgondagens träningspass och drömma om tunga vikter.
Jag blir bara större och starkare, sportbh;arna krymper i takt med att ryggen/trapsen/axlarna växer. Älskar träning och allt vad det innebär.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar