29 december 2012

Yesterday

Hej där!

Gårdagen var fullpackad från ögonblicket jag slog upp ögonen.
Började med kaffe i soffan innan jag gick iväg till gymet.
Tränade ben och var verkligen helt slut i kroppen men gjorde så gott jag kunde.


Upplägget; raka marklyft 3x10, front squat 3x8, utfallsgång 3x10 (per ben),
benpress 2x15, vadpress 46 reps.

Sen var jag med Elina på stan och kollade in mellandagsrean. Dåligt utbud av träningskläder dock som jag letade efter, hittade istället en t-shirt som satt snyggt över armar och axlar så man känner sig lite extra stark ;-) haha.

Kvällen spenderades med Micke, lagade middag i form av kyckling/mozzarella-sallad med mango, ruccola, babyspenat, ananas, tomater, zucchini och äpple.



Sen blev de Twilight och mys i soffan :)

Idag vaknas det jobb ett dygn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar