12 januari 2013

Breasts baby

Tog sovmorgon idag enda till elva, superskönt.
Gårdagskvällen spenderades med jobbarkompisarma, vi badade i poolen och bastade i vår källare.
Drack vin och fnissade, jag hade riktigt trevligt och vaknade med ett leende på läpparna idag.

Åt kesella/gröt med bär innan jag klunkade i mig min Amino-x och No-xplode och marscherade till gymet. Bröst och triceps skulle få sig en match.
Började med 100 dubbelhopp.
Fortsatte med lutande bröstpress där jag körde 2 tior och sen la på mer vikt, drog av en sexa och hade sprängt ännu ett PB (!). Adrenalinet sprutade, antagligen PWO;ns förtjänst.

Vidare till bänkpressen där jag körde tre tunga femmor. Gick till stretchrummet och körde tre tolvor armhävningar, en bra övning som jag behöver träna mer på.
Triceps pushdowns 3x10, triceps från huvud med rep 3x8, triceps med hantel 3x12.
Efteråt var jag helt slut i armar, bröst och huvudet.

Tog en längre promenad hem, en omväg för att jag skulle få lyssna på fler Metallica-låtar och få lite mer sol på näsan innan jag kom hem. 4 km blev det, gött.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar