1 januari 2013

En dag i skogen

Hallå därute;-)

Idag har jag varit på äventyr ute i skogen. Det började med lunch hos farmor och farfar.

De skulle bli fläskfilé men eftersom hon kom på att jag och Micke äter så mycket så blev det chilikyckling i ugn istället ;-)
Underbart god mag var de.
Efter maten körde vi lite pullups i dörröppningen hos dem;-)

Sen drog vi vidare till Mickes mormor och morfar som bor I närheten. Där blev det kaffe och mys med deras hund Dick, gammeltaxen;-) så go' hund har jag inte träffat på länge, länge. Älskar verkligen hundar!

Ingen träning idag heller men jag känner mig lite friskare och snart är jag nog tillbaka på gymet igen.
Nyårslöftet är att inte äta godis, kakor eller annat skräp utan mer käk, så magenfår lugn och ro.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar