1 januari 2013

Scones, farmor och fläskfilé

Morgonen började med att smyyyyga ut från sovrummet.

Knäppte på ugnen, blandade alla ingredienser och sen in i ugnen. Bryggde kaffe, pressade juice på apelsiner.
Tog fram jordnötssmör (Green choice), västanosten, salamin och gurkan.
Satte mig och väntade.

Efter en kvart var sconesen klara och jag väckte Micke. Han blev sjukt glad och jag njöt av att få pyssla om honom lite extra, för de senaste dagarna när jag har varit sjuk så har de varit han som har pysslat om mig hela tiden.

Nu är jag alltså feberfri (peppar, peppar!) och mensvärken är nästintill obefintlig.
Så idag ska jag gå ut för första gången sen i lördags, awesome.

Ska åka till världens bästa farmor för att äta samt kramas med henne och farfar.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar