22 januari 2013

Underbara tisdag

God morgon alla underbara!

Idag skiner solen inombords även fast vi har -25 här i stan.
Klev upp och gick en runda med Tyson direkt, han får mig att bli så oerhört glad trots morgontröttheten och han är verkligen ett ljus i mörkret just nu för mig.

Gjorde havregrynsgröt, åt med skivat äpple, kanel och ett ägg på sidan av.
Skrapade rutor i en halvtimme imorse för att kunna se något när jag skulle till jobbet.

Idag är en BRA dag och träningsvärken gör mig påmind om vilken jävla kämpe jag var under gårdagens pass. Sitter och planerar morgondagens träning redan nu.

Gårdagens middag blev blodpudding, som är så underbart gott. Jag väljer Gea's variant som är sockerfri och underbart god. Jag har haft järnbrist förut och blodpudding innehåller enormt mkt järn så det passar perfekt. Billigt är det också, 10 kr per 400 g-paket. Tips!

Ser fram emot den här veckan!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar