7 augusti 2012

Paleo pannkaka

Grabben frågade om jag ville med och träna på gymet på eftermiddagen idag och jag tackade självklart ja!
Älskar att få träna med honom, att få utmana honom och att han utmanar mig samt att jag kan få en puss mellan seten ;-)

Idag körde jag följande;

Skivstångscurl 5 set, stege!

Hantelflyes 3x10

Dubbel biceps i cable 4x8

90 gradig rodd 4x10

Bicepscurls 3x10 (på varje arm)

bröstpress i maskin 3x10

En hands bicepscurl i cable 3x10 (på varje arm)

Pullover på bänk 3x10

Avslutade med bålövningar på Foamroller, grymmaste träningen för bålen!

Efter träningen drog jag hem, stekte Paleo-pannkakor som blev sjuuuukt goda!

Receptet för en stor sats:
4 dl kokosmjölk
2 ägg
3 äggvitor
2 dl mandelmjöl
2 msk fiberhusk
Vaniljpulver och agavesirap efter smak.

Blanda och alla ingredienser och stek i kokosolja läääänge, ät med massor av god frukt eller söta bär :-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar