4 augusti 2012

Tidiga morgnar

Gårdagens träning bestod av två sköna promenader, en före frukost i soluppgången och en kortare variant på kvällen efter jobbet.

Avrundade min lördagskväll rätt tidigt igår, trött tös efter en heldag på jobbet.
Ska dessutom jobba idag med, samt imorgon till tisdag så jag behöver min sömn för att orka.

Jag har alltid varit en tjej som behöver sova rätt mycket för att palla trycket.
Sover minst 8 timmar per natt (om jag får bestämma) eller mer, då mår jag som bäst!

Vaknar toktidigt ibland men det gör inget för jag är mer en morgonmänniska.
Att få träna ett morgonpass på gymmet, ta en morgonpromenad genom en sovande stad eller att vakna toktidigt och se soluppgången medan jag dricker kaffe är magiskt tycker jag :-)

Idag ska jag som sagt jobba, 12 timmar. Tur jag trivs så förbannat bra med det jag gör :-) jag är lyckligt lottad!

Nu frukost i soffan med sköna morgonrocken och kopiöst stora kaffekoppen ;-) ha en fin söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar